Shots - Reisverslag uit Breda, Nederland van Fanny Fransen - WaarBenJij.nu Shots - Reisverslag uit Breda, Nederland van Fanny Fransen - WaarBenJij.nu

Shots

Door: Fanny

Blijf op de hoogte en volg Fanny

12 Januari 2015 | Nederland, Breda

En toen ging shot 5 er in! Over 3 weken de laatste paar prikken en dan zit het goed. Deze rabiës prik was venijniger dan vorige keer. Ik kan deze week griepverschijnselen krijgen van de gele koortsprik. Nice! Wat je allemaal niet over moet hebben om te reizen;)
Brief is naar partnerorganisatie gestuurd, nu reactie afwachten. Eerst maar is wat voor studie doen, scheelt weer een hoop stress:P Afgesproken met Gwen dus zal vast goedkomen:)

Dag later:
Ik sta onder de douche en kijk naar mijn armen... De rode vlekken zaten er gisteren nog niet. En die jeuk was er ook niet. Lymfeklieren in mijn oksel beginnen formaat pingpongbal aan te nemen. Ik bel naar de huisarts die mij doorverwijzen naar de GGD. Duurt uiteraard even voor ik degene aan de lijn heb die wat meer weet. Even afwachten. Kan een allergische reactie zijn op de vaccinatie. Paracetamol nemen mag. Ik ga alsnog naar Leusden om gezellig met m'n mam te haken.

Omdat de volgende dag de uitslag nog niet weg is, besluit ik alsnog naar de huisarts te gaan. Inderdaad, kan een allergische reactie zijn. Het zal vanzelf minder worden. Bloed laten prikken en laten testen op kippenei, maar later blijkt dat er niks uit komt. Volgende keer als ik vaccinatie krijg zal er een arts aanwezig zijn om besluit te nemen waar geprikt wordt.

Ach, komt vast goed:)

Liefs,
Fanny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fanny

Hoihoi! Ik ben Fanny en woon samen met mijn vriend in Breda. Na een tijdelijk contract bij een montessorischool, ben ik weer aan de slag als invaljuf. Wat ik ontzettend leuk vind, want het het biedt een hoop afwisseling. Steeds een andere klas, andere kinderen. Mijn doel is dan ook met de kinderen op een actieve manier een leerzame dag te hebben. Behalve dat invallen leuk is, biedt het nog andere mogelijkheden. Namelijk de vrijheid om in het voorjaar vrijwilligerswerk in Malawi te doen! De knoop is doorgehakt. Ticket geboekt, tijdelijke baan tot de carnavalsvakantie en daarna gaan met die banaan:D

Actief sinds 08 Dec. 2014
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 5322

Voorgaande reizen:

23 Februari 2015 - 05 Mei 2015

Vrijwilligerswerk in Malawi

Landen bezocht: