Nog 3 weken - Reisverslag uit Breda, Nederland van Fanny Fransen - WaarBenJij.nu Nog 3 weken - Reisverslag uit Breda, Nederland van Fanny Fransen - WaarBenJij.nu

Nog 3 weken

Door: Fanny

Blijf op de hoogte en volg Fanny

01 Februari 2015 | Nederland, Breda

Morgen over 3 weken vertrek ik. Op mijn werk is het druk met rapporten schrijven, plannen evalueren, nieuwe plannen maken en uiteraard de spanning voor carnaval. Deze week sta ik alleen vrijdag voor de groep en heb ik woensdag en donderdag de tijd om bovenstaande taken uit te voeren. Dat overdragen van de groep vind ik best lastig. Zeker nu er uit de toetsen naar voren komt waar kinderen qua leerstof nog wat extra hulp bij kunnen gebruiken. Het idee dat ik nog een hoop moet doen. Maarja, straks zal toch mijn collega het over moeten nemen.
Heb de kinderen afgelopen vrijdag verteld dat ik wegga. Aantal die meteen om mijn prive nummer vragen dat ik via Whatsapp filmpjes kan sturenXD En als ik terug ben of ik dan nog een keertje langs kom. Heb veel geleerd van deze groep en deze school. En dan is het weggaan toch wel echt afscheid nemen. Dus ik ga nog even wat in elkaar fröbelen om aan de kinders te geven:)

De voorbereiding qua lesmaterialen beperkt zich nu nog tot het uit mijn hoofd leren van Engelse liedjes. Blijk ik er toch een hoop nog van de pabo te weten! Binnenkort bij de bieb langs om te kijken of ze afgeschreven prentenboeken hebben.

Genoeg te doen komende tijd! Hou jullie op de hoogte;)

Liefs,
Fanny


  • 01 Februari 2015 - 20:49

    Marloes Van Ree:

    Ha Fanny,

    Leuk dat je een blog bij gaat houden. Kan ik je ook hier volgen! Ik hoop dat de allergische reacties op je vaccinaties uiteindelijk mee zijn gevallen.
    Heel veel succes met je verdere voorbereidingen! Afscheid nemen is niet leuk, maar je gaat een geweldige tijd tegemoet!! Het komt allemaal goed.

    Groeten,
    Lucy uit Cape Maclear

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fanny

Hoihoi! Ik ben Fanny en woon samen met mijn vriend in Breda. Na een tijdelijk contract bij een montessorischool, ben ik weer aan de slag als invaljuf. Wat ik ontzettend leuk vind, want het het biedt een hoop afwisseling. Steeds een andere klas, andere kinderen. Mijn doel is dan ook met de kinderen op een actieve manier een leerzame dag te hebben. Behalve dat invallen leuk is, biedt het nog andere mogelijkheden. Namelijk de vrijheid om in het voorjaar vrijwilligerswerk in Malawi te doen! De knoop is doorgehakt. Ticket geboekt, tijdelijke baan tot de carnavalsvakantie en daarna gaan met die banaan:D

Actief sinds 08 Dec. 2014
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 5320

Voorgaande reizen:

23 Februari 2015 - 05 Mei 2015

Vrijwilligerswerk in Malawi

Landen bezocht: