Laatste weekje - Reisverslag uit Breda, Nederland van Fanny Fransen - WaarBenJij.nu Laatste weekje - Reisverslag uit Breda, Nederland van Fanny Fransen - WaarBenJij.nu

Laatste weekje

Door: Fanny

Blijf op de hoogte en volg Fanny

17 Februari 2015 | Nederland, Breda

Tis voorjaarsvakantie, dus wat doe je dan? Dan word je ziek uiteraard! Bekend fenomeen in onderwijsland:p Zodra je kan ontspannen en stress wegvalt, dan neemt je immuunsysteem ook even vrij. Okeey, misschien dat het carnaval vieren ook lichtelijk meegeholpen heeft...
Ik heb een heel leuk afscheid gehad. Met de klas spelletjes gedaan en flink gehost in het scouting gebouw. Lieve kadootjes gehad en mijn gemaakte afscheidboekje viel ook in de smaak. Daarna met het team naar het café om daar carnaval in te luiden. Even een pitstop thuis en door de stad in met vrienden. Hele gezellige avond gehad als Pino.
Volgende dag geschminkt als luipaard, eerst bij de kinderoptocht in Prinsenbeek kijken. Nog wat kinderen uit de klas gezien in hele mooie outfits en grappige wagens. Ze bedenken er hele acts bij, zoals koks die zelf gemaakte gehaktballen uitdelen. Weer even pitstop thuis om daarna te gaan hossen op de grote markt. Hoogtepunt van mijn leven was toch wel de polonaise lopen met vader Abraham... en het optreden van Marcelino! Beetje jammer dat Birgit dr telefoon werd gejat, maar inmiddels is ze weer bereikbaar.
Zondag even een dagje rust om 's avonds backpack op te halen bij Frank en Tula. Weer wat spelletjes gedaan, wat gezellig was:)
Gisteren half Nederland gezien om afscheid te nemen van familie. En toen begon mn keel vervelend te doen. En het bekende ikrilterwijlikhetwarmenkoudheb. Dus vandaag rustig aan doen en weer wat van mijn lijstje afwerken.

Groetjes, Fanny

  • 17 Februari 2015 - 13:56

    Birgit:

    vanaf nu chill-modus aan en je lekker laten verwennen door je mannetje; vers geperst sinaasappelsapje, heerlijk eten met veel groene groentjes.. en als hij in een echt goede bui is; een stevige voetmassage (kon je volgens mij na zaterdag ook wel gebruiken;) Gaat goedkomen! ik zie je zondag! gezelli!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fanny

Hoihoi! Ik ben Fanny en woon samen met mijn vriend in Breda. Na een tijdelijk contract bij een montessorischool, ben ik weer aan de slag als invaljuf. Wat ik ontzettend leuk vind, want het het biedt een hoop afwisseling. Steeds een andere klas, andere kinderen. Mijn doel is dan ook met de kinderen op een actieve manier een leerzame dag te hebben. Behalve dat invallen leuk is, biedt het nog andere mogelijkheden. Namelijk de vrijheid om in het voorjaar vrijwilligerswerk in Malawi te doen! De knoop is doorgehakt. Ticket geboekt, tijdelijke baan tot de carnavalsvakantie en daarna gaan met die banaan:D

Actief sinds 08 Dec. 2014
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 5326

Voorgaande reizen:

23 Februari 2015 - 05 Mei 2015

Vrijwilligerswerk in Malawi

Landen bezocht: