Voorbereiden - Reisverslag uit Breda, Nederland van Fanny Fransen - WaarBenJij.nu Voorbereiden - Reisverslag uit Breda, Nederland van Fanny Fransen - WaarBenJij.nu

Voorbereiden

Blijf op de hoogte en volg Fanny

08 December 2014 | Nederland, Breda

Zo, eerste stappen zijn gemaakt! Voorbereidingsweekend gehad, ticket geboekt, verzekering afgesloten. Nu nog het een en ander voor studie regelen. Die onderbreek ik namelijk voor deze reis. Gaat vast goed komen.

Ik hoop binnenkort te skypen met de Nederlander die daar woont, Marloes. Dan kan ik misschien al het een en ander aan lesmateriaal hier in Nederland maken.

Nog 11 weken en dan vertrek ik rond deze tijd... SPANNEND!

Liefs,
Fanny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fanny

Hoihoi! Ik ben Fanny en woon samen met mijn vriend in Breda. Na een tijdelijk contract bij een montessorischool, ben ik weer aan de slag als invaljuf. Wat ik ontzettend leuk vind, want het het biedt een hoop afwisseling. Steeds een andere klas, andere kinderen. Mijn doel is dan ook met de kinderen op een actieve manier een leerzame dag te hebben. Behalve dat invallen leuk is, biedt het nog andere mogelijkheden. Namelijk de vrijheid om in het voorjaar vrijwilligerswerk in Malawi te doen! De knoop is doorgehakt. Ticket geboekt, tijdelijke baan tot de carnavalsvakantie en daarna gaan met die banaan:D

Actief sinds 08 Dec. 2014
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 5336

Voorgaande reizen:

23 Februari 2015 - 05 Mei 2015

Vrijwilligerswerk in Malawi

Landen bezocht: